torsdag 18 augusti 2011

Vår hund är SÅ väluppfostrad...

...han tigger ALDRIG!

Ozzy och Mini

Nä, jag ljög visst lite...
Vår hund är hopplös! Han är helt styrd av maten! Det är totalt omöjligt att få honom att göra något, så länge någon i familjen äter på något...man kan ju få smaka...
På morgonen när jag och tjejerna  sitter och äter frukost, så ska naturligtvis Husse ut på morgonrundan, men tro inte att Ozzy är lättövertalad, man får mer eller mindre DRA ut honom. Sedan är han snabb att göra ifrån sig och vänder hem direkt ;)
Ja, han är inte korkad i alla fall...han vet vad han vill!

För övrigt så har jag snart gjort min första arbetsvecka, men eftersom jag jobbar som lärare har det hittills "bara" varit planeringsarbete (inte alltid det roligaste med jobbet). Nu längtar jag till måndag och skolstart!

Hoppas Ni har haft en bra vecka!
Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar