söndag 21 augusti 2011

Hjärtan....

Jag ÄLSKAR hjärtan....

Vet inte varför, men kanske för att symbolen står för kärlek och vad vore livet utan detta...?


och det finns massor av dem här hemma....hjärtan och ljusstakar i olika varianter...


men åh, så svårt att fota  mot vit bakgrund..... :( ska nog gå en fotokurs tror jag....

Ljusstakar på väggen i vardagsrummet

Prydnadshjärtan, även de ligger i vardagsrummet...


Taggtrådshjärta....vardagsrum ;)...

Hängande hjärtlykta...vardagsrum...

Hemstöpt ljus som jag fått av en elev som känner mig väl.... - värmer i hjärtat


Present från slöjden från min stora Gullunge...

Förra årets julpyssel i skolan....hänger fortfarande framme


och sist men inte minst...


Fler finns....men man vill ju inte verka helt galen !

Imorgon är det skolstart - Välkommer tillbaka Alla Goa Elever i min Årskurs 4

Hoppas helgen varit skön...det har min.
Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar