onsdag 10 augusti 2011

1000 ursäkter...

...har jag
för att inte ge mig ut på en löptur ikväll....

- lite ont i huvudet
- har inte lust
- trött
- ensam hemma och kan njuta av lugnet
- vill hellre ligga i soffan och läsa en bok
- har lite ångest över att semestern snart är slut
- åt så mycket blåbärspaj på eftermiddagen så jag fortfarande är mätt
- m.fl....



men...
- imorgon har jag inte tid
- huvudvärken kan släppa av lite motion/frisk luft
- konditionen och mina löptider har större chans att förbättras i spåret istället för i soffan
- jag har sagt till sambon att jag skulle ut och springa, vill ju inte stå med skammen över att ha "bangat"

Så...
nu åker skorna på och jag vet att jag kommer att känna mig extra duktig när jag kommer hem :)
Kör nog lite intervaller ;)

Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar